Nieuw op Ubuntu

nicolas nico op veenkamp.nl
Wo Dec 29 16:19:56 UTC 2004

Duhh. *blush*

Dat het zo simpel kan zijn. Het werkt nu inderdaad. Klaarblijkelijk is
Ubuntu zo slim dat ongeacht je instelling hij ziet dat je aan een
draadje zit en dat belangrijker vind dan draadloos.

Ik zit nu lekker op de bank te werken. Lekker draadloos.

Thanks all. En alvast een goed uiteinde en een gelukkig ubuntu 2005.

Nico