ipw2200 werkend krijgen

nicolas nico op veenkamp.nl
Ma Dec 27 09:10:38 UTC 2004

Martijn  wrote:

On Mon, 27 Dec 2004, nicolas wrote:

>De SpeedStep delen zijn simpel. Voeg een regel met alleen de tekst
>"speedstep-centrino" (zonder "") toe aan /etc/modules. Dit kan
>bijvoorbeeld met dit commando:

>sudo nano /etc/modules

OK, /etc/modules aangepast

>Wireless is ook simpel, mits het Intel is ("ipw2100" [802.11b] of
>"ipw2200" [802.11g]). De driver zou vanzelf geladen moeten zijn (kijk
>met "lsmod" of je "ipw2100" of "ipw2200" ziet). Kijk ook in de output
>van het programma "dmesg" om te kijken wat ze te melden hadden toen ze
>geladen werden.

lsmod | grep ipw geeft aand dat ik 1pw2200 heb.
dmesg | grep ipw2200 geeft aan dat de Radio Kill switch is On en dat
deze met deze switch aan niet zal werken.

Via Google zie ik dat in /sys/devices/... ik in rf_kill kan zien wat de
status is. ik weet alleen niet hoe je dat ergens kan aanpassen dat de
Kill Switch uit kan. Jij een idee?

Nico Veenkamp