[Ubuntu-lv] ubuntu.lv lapa

Andis anl at apollo.lv
Wed Jun 3 16:46:49 BST 2009

Manuprāt, maillistē svarīgākais ir cerība sagaidīt draudzīgu un
saprotamu atbildi uz sasāpējušiem jautājumiem, nevis pusaudžu
sarakstītas rupjības. Labs piemērs ir openoffice.org mailliste, kur
ļaudis ļoti pacietīgi atbild uz dažādiem jocīgiem jautājumiem, piem.,
vai ooo ir 100% savietojams ar msoffice :)

Andis