[Ubuntu-lv] ubuntu.lv lapa

Andis anl at apollo.lv
Wed Jun 3 16:40:15 BST 2009

Sveiki!

Neesmu ne matemātiķis, ne sisadmins, ne inženieris, taču manā pakļautībā
(vai apgādībā!?) esošie ļaudis jau pāris gadus "spiesti" lietot Ubuntu
(lai palaistu datoru un nospiestu thunderbird, firefox, openoffice un
vēl dažas ikoniņas. Ubuntu manā skatījumā ir multifunkcionāla
operētājsistēma, kuru var palaist un aizmirst par to. Mailliste nāk
prātā tajā brīdī, kad kaut kas nepalaižas, ar to jārēķinās.

andis