[Ubuntu-lv] majas updeitu serveris...

Leo Truksans leo.truksans at lu.lv
Sun Aug 3 13:28:57 BST 2008

Sveiki!

Viens no acīmredzamiem risinājumiem ir uzlikt proksi un Gnom-ē visiem
datoriem uzstādīt prokša adresi. Squid būtu laba izvēle. Ja vajag, tam
var noskaņot, lai, piemēram, .deb failus tur kešā ilgāk.
Starpcitu, kurš no Ubuntu atzariem ir "bubuntu"?

--
Leo Trukšāns
Latvijas Universitāte, Datorikas nodaļa, Linux Centrs