[Ubuntu-lv] majas updeitu serveris...

dmitrij.ledkov at gmail.com dmitrij.ledkov at gmail.com
Sat Aug 2 14:10:01 BST 2008

Ir dazhadas variantes.

viens variants ir aptoncd. Ar sho programmu var sataisit iso ar visiem
pakiem. To iso sharot lokala tikla un izmantot to ka resursu.

otrais variants ir sataisit pilnu ubuntu Repository mirror. Pamekle uz
wiki.ubuntu.com es nezinu ka to izdarit.

tresais variants ir uztaist latvieshu serverus adminitration->sources.
Varbut bus atrak.