[Ubuntu-lv] Feisty Instalfests

Raivis Dejus orvils at gmail.com
Wed Apr 4 08:50:45 BST 2007

10:00 man personīgi liekas pārāk agri... Varbūt labāk 11:00 (lai var paspēt
pamosties :) )
Bet jāsaka, ka cilvēki var nākt arī vēlāk, kad nu kurais tiek.

Linux "speciālistus" / "palīdzētajus" mēs domājams kaut kā arī neoficiāli
savaksim (galvenais lai atnāk), bet domāju, ka varētu izveidot forumā
pavedienu, kur varētu pieteikties cilvēki, kas domā nākt + viņi varētu jau
laicīgi pateikt, par kaut kādām specifiskām lietām, ko viņiem varētu
vajadzēt.

Vēl būtu ļoti labi, ja informāciju par šo pasākumu kāds varētu izvietot arī
RTU un iespējams vēl kaut kur. (nenāktu par ļaunu smuka izdrukājama lapiņa,
ir kāda mākslinieciska dvēsele?)

--
Raivis Dejus - aka - orvils
+ 371 26457260