[Ubuntu-lv] Feisty Instalfests

Kaspars Krampis kaspars.krampis at linux.edu.lv
Wed Apr 4 07:59:56 BST 2007

Yep, droši varam taisīt 21.04 (Feisty release date paredzēts 19.04),
neizskatās, ka tas varētu tikt atlikts :)

Anywayz galvenais, kas ir nepieciešams - kādi 3-5 zinošie cilvēki, kuri
ir cīnījušies ar Feisty (vai arī senāku versiju), galvenokārt uz
laptopiem. Man parasti galvassāpes sagādā WiFi lietas, vienīgi veiksmīgā
kārtā man nav Linux laptopa un jau kādu laiku nav nācies ar šo lietu
cīnīties :) cik atceros, tad klātesošie ir ar šo lietu cīnījušies un ir
potenciālie rīcības plāni.

Linux Centrs varētu nodrošināt telpas, laicīgi sacept kādu čupiņu ar
Feisty diskiem (un turēt kādu paciņu ar matricām azotē).

Klasē ir pieejams LU Wifi (tur gan vajag studentu loginus, bet tīkla
darbību var notestēt tā vai tā) un, protams, mūsu LAN's.

Varētu to pasākumu taisīt laicīgi, piemēram, 10oo no rīta, lai var
paspēt apinstalēt un pēc tam vēl kopīgi saulītē pagozēties :)

Tātad, derētu izveidot "zinošo nācēju sarakstu" :)

1) Raivis Dejus
2) Kaspars Krampis
3) ...

Varbūt kādam ir vēlme fiksi uzmest Wiki lapu, kur var pierakstīties un
varbūt pat iekavās ierakstīt potenciālo lauku, kurā cilvēks jūtas
spēcīgs (Wifi uzstādīšana, proprietary drivers, beryl, etc...).

k.