Vertaling voor Click App in Ubuntu Touch

Geoffrey De Belie computergeoffrey op zoho.com
Ma Jul 21 14:54:16 UTC 2014

Click App is een specifieke term, die aangeeft dat de app gemaakt is met
de Ubuntu SDK en dus eenvoudiger te installeren is.

Er bestaan ook Click Apps voor Ubuntu Desktop, het is dus niet enkel
voor mobiele apparaten.

Met vriendelijke groeten,
Geoffrey De Belie