Lange vertaling in lubuntu

Pjotr Vertaalt pjotrvertaalt op gmail.com
Ma Apr 21 09:44:44 UTC 2014

OK, in allebei (libfm en pcmanfm) is het nu:
Negeer verschil hoofdletters/kleine letters

Overigens zal dat helaas geen effect meer hebben op Lubuntu 14.04.... Of je
zou zelf een aangepast .mo-bestandje in je systeem moeten jassen. Voor zo'n
aangepast .mo-bestandje kan ik trouwens wel zorgen, als daar belangstelling
voor bestaat.

Groet, Pjotr.