ubuntu forum: verzoek van het NL vertaalteam

Simon Vrouwenvelder simon.vrouwenvelder op gmail.com
Vr Mrt 4 20:30:00 UTC 2011

Beste vertaalteam van Ubuntu NL,

Ik zag het bericht van 'Parbo' op het Ubuntu-NL forum met de vraag voor
mensen met 'vakkennis', dus bij deze:

*Naam* Simon Vrouwenvelder
*Mail*: simon.vrouwenvelder op gmail.com
*Vertaal vaardigheid*: Nederlands- Engels, Engels-Nederlands
*vakgebied*:

   - Scheikunde (assistent-docent voor middelbaar onderwijs, VWO niveau)

   - Natuurkunde/wiskunde (Student Lucht- en Ruimtevaarttechniek)

*
Ik ga er wel vanuit dat er zorgvuldig met mijn gegevens om wordt gegaan, en
dus ook niet verder worden verstrekt (klinkt misschien erg strikt, maar zo
moet je helaas zijn tegenwoordig).*

Met vriendelijke groet,

Simon Vrouwenvelder