meehelpen vertalen

Martijn van der Laan martijn.vanderlaan op gmail.com
Do Jun 30 18:19:37 UTC 2011

Goedenavond allen,

Nu ik enkele maanden heb geleden Windows van mijn harde schijf heb
verwijderd en volledig ben overgestapt op Ubuntu, wil ik graag ook iets
bijdragen aan de ontwikkeling van dit erg mooie systeem. Ik wil graag
bijdragen aan het helpen vertalen van Ubuntu. Daar mijn studie voor
ongeveer 50 tot 70% van de tijd gebruik maakte van Engelstalige
tekstboeken heb ik mij aardig kunnen bekwamen in het Engels en ik denk
dat ik weinig moeite zal hebben met het vertalen van software.

Als jullie meer willen weten dan hoor ik dat graag.

Hoe gaat het nu verder?

vriendelijke groet,

Martijn van der Laan