Nieuw lid vertaalteam

Redmar redmar op ubuntu-nl.org
Wo Jan 5 10:44:22 UTC 2011

Hallo vertalers!

Zoals jullie weten zou ik na de vergadering suggesties van Rachid
nakijken om te bepalen of de vertalingen goed genoeg zijn. Ik ben blij
te kunnen zeggen dat de vertalingen inderdaad goed zijn, wat betekend
dat we voor Natty een nieuwe vaste vertaler in ons team hebben!

Als vast lid van het vertaalteam mag Rachid direct vertalingen doen, kan
hij suggesties van aspirant-vertalers nakijken en ook als mentor voor
nieuwe aspirant-leden optreden.

Met een nieuwe vertaler in ons team zullen we meer programma's voor
Ubuntu naar het Nederlands kunnen vertalen, en er ook voor zorgen dat
suggesties van mensen sneller nagekeken kunnen worden.

Gefeliciteerd Rachid!