reviewen

Redmar redmar op ubuntu-nl.org
Do Feb 17 19:04:04 UTC 2011

Tim Debie schreef op do 17-02-2011 om 14:06 [+0000]:
> Hoi Redmar,
>
> Om een voorbeeld te noemen hoef je maar op de nightmonkey te kijken,
> https://translations.launchpad.net/ddtp-ubuntu/natty/+pots/ddtp-ubuntu-main/nl/+translate?start=0&batch=10&show=untranslated&field.alternative_language=&field.alternative_language-empty-marker=1&old_show=all
> er zijn daar veel regels die een review behoeven, sommigen dateren al van 2008.
> Wellicht zijn die ooit afgekeurd, derhalve ook mijn vraag of ze dan niet weggegooid konden worden.
Dat klopt, maar veel van de suggesties in ddtp-ubuntu-main zullen niet
zichtbaar zijn in het softwarecentrum, dus die hebben een lage
prioriteit. (Alle strings die in nightmonkey zichtbaar zijn komen wel in
het softwarecentrum terecht, die suggesties worden dus wel sneller
nagekeken).Als een suggestie wordt afgewezen is deze ook daadwerkelijk
weg, dus alle suggesties die zichtbaar zijn in launchpad zijn nog niet
nagekeken

Groet,
Redmar