De laatste loodjes

Hannie lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Ma Apr 11 07:15:31 UTC 2011

Hier komt mijn voorstel over "De laatste loodjes."
Vooral de eerste pagina's van
https://translations.launchpad.net/ubuntu/natty/+lang/nl/ hebben extra
aandacht nodig. Wat ik zelf doe is dit: ik loop door de belangrijkste
vertalingen en controleer op fouten en inconsequente dingen. Als ik iets
verander zet ik een vinkje bij "Someone should review this translation"
zodat men kan zien wat ik verbeterd, dan wel voorgesteld heb. Ook als ik
over iets twijfel of er nog over na moet denken plaats ik een vinkje.

Als alle vertalers met volledige rechten dit ook doen zijn we snel
klaar. Zelf ben ik nu bezig met controleren van alles wat met Unity te
maken heeft. Als jullie willen kunnen we een verdeling maken wie wat
controleert, b.v. Rachid 1 t/m 50, Redmar 51 t/m 100 enz.
Laat maar over weten of jullie dit een goed voorstel vinden. Rachid,
Redmar, Tim, Rob, Kenneth, Sander en ik hebben volledige rechten. Wat
een weelde!!
Groeten,
Hannie