Notulen vergadering 1 april 2011

Redmar redmar op ubuntu-nl.org
Do Apr 7 06:11:46 UTC 2011

Ivo Reumkens schreef op wo 06-04-2011 om 18:40 [+0200]:

> Dat nieuwe lid ben ik trouwens, en wat kunnen jullie mailen!
> Krijg je er iedere een stuk of 10?

Ja dat klopt, sorry :P
Het is nu vooral druk omdat de deadline van vertalingen voor de volgende
ubuntu (natty) over iets meer dan een week is, dus iedereen is hard aan
het vertalen. Daarna wordt het een stuk minder.
Zelf heb ik mn mailprogramma ingesteld om mailtjes van de lijst in een
aparte map te zetten, zodat niet alles vol raakt ;)

Groet,
Redmar