statuspagina

Redmar redmar op ubuntu-nl.org
Di Apr 5 07:22:22 UTC 2011

Hallo vertalers,

Normaal hou ik de statuspagina bij, maar ik ben een beetje de draad
kwijt sinds we dat mooie script van Rachid gebruiken. Dus hierbij een
paar vraagjes voor jullie, in de hoop dat het wat duidelijker wordt.
1) Aan Rachid: Worden nieuwe pakketten die er in launchpad bijkomen
automatisch op grijs gezet in de wiki totdat iemand bepaald heeft of ze
wel of niet vertaald moeten worden? Want bijvoorbeeld Indicator-daytime
staat op grijs, maar die kan op het moment nergens anders vertaald
worden.
Voorheen was het mijn taak om pakketten vrij te geven, maar zoals gezegd
ben ik de draad een beetje kwijt ;)

2) Hannie: Er staan aardig wat pakketten op grijs die door jou of bij
gnome vertaald worden, hoe staat het daar mee? Op de wiki staat
bijvoorbeeld dat gcalctool voor natty klaar is, maar launchpad laat nog
steeds zien dat er meer dan 100 strings vertaald moeten worden.

Voor de rest staan we er goed voor, ik heb goede hoop dat we dit keer de
300 belangrijkste pakketten op 100% kunnen krijgen. Het grootste
onvertaalde pakket (banshee) is inmiddels bij gnome vertaald en wordt nu
geïmporteerd. Als gcalctool ook af is hebben we nog maar iets van 100
strings te gaan voordat we de eerste 300 af hebben!

Groet,
Redmar