Tijdprobleem

Pjotr pliniusminor op gmail.com
Vr Mrt 5 10:56:49 UTC 2010

Hallo collega's,

In de komende weken krijg ik het waarschijnlijk erg druk met het
bijwerken van mijn documentatiewebstekken op
http://sites.google.com/site/computertip (Nederlands) en op
http://sites.google.com/site/easylinuxtipsproject (Engels). Dit wegens
de komst van Lucid. Ik wil de teksten graag actueel hebben op 29
april, zodat ze volledig zijn toegespitst op Ubuntu 10.04. Er komt bij
verschijning van een nieuwe Ubuntuversie namelijk altijd een stormloop
op deze webstekken.

Het gaat niet alleen om het bijwerken van de teksten; voordat ik die
kan aanpakken, wil ik de ontwikkelingsversie van Lucid eerst
uitproberen op een aantal computers. Bovendien doe ik voor de
actualisering van de documentatie veel leeswerk op verschillende fora
en wiki's.

Dat betekent dat ik niet genoeg tijd heb voor een volwaardige bijdrage
aan de vertaalploeg. Wel voor "losse" bijdragen, maar niet voor een
afgebakend deel van de taak. Kunnen we de taakverdeling hierop
afstemmen?

Met vriendelijke groet, Piet.