Nog meer wiki-updates

REDACTED redacted op example.com
Zo Nov 15 17:56:32 UTC 2009

Ben ik weer met de wiki. Ik heb vandaag wéér het een en ander gewijzigd:

 * De navigatiebalk heeft nu aan de linkerkant twee pictogrammen gekregen om naar de homepage te gaan en om de navigatiebalk te bewerken.
 * De kalender zit nu op een aparte pagina en wordt ingesloten door de Include-macro. De kalender heeft nu ook een knop om hem te bewerken. Ik heb ook een pagina over de kalender toegevoegd aan de sectie Naslagwerk: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Vertaalteam/Naslag/AgendaIncludeUitleg
 * De afgelopen meeting staat op de wiki: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Vertaalteam/Agenda/2009-11-13
 * Als je een IRC-programma hebt geïnstalleerd, kun je het IRC-kanaal voor de meetings openen door op de link onder "Locatie" te klikken in de agenda.
 * De release notes zijn nu volledig af en geplaatst op de Engelse wiki. Ik moet nog zorgen dat de Nederlandse release notes vanuit de installer geopend worden. Op het forum loopt er een topic over: http://forum.ubuntu-nl.org/offtopic/release-notes-9-10-nu-in-het-nederlands!/

Verder is Hannie begonnen aan het aanpassen van de startersgids, omdat de huidige gids niet goed is.

Wil je iets bespreken of heb je vragen? Plaats dat dan gerust als bespreekpunt voor de volgende meeting! Zorg dat je er dan wel bent vrijdag.
--
Met vriendelijke groet,
REDACTED