Ubuntu-l10n-hu KDE 4.2.00 siralmas

Sári Gábor sari.gabor at gmail.com
2009. Feb. 1., V, 11:57:31 GMT

Hi!

Minap egy újratelepítést követően feltettem a legfrisebb Ubuntu KDE csomagokat
8.10 -re.

Röviden: siralmas...

Minek köszönhető ez?

Nincs aki rendbetartsa, vagy mi?

99%-ban a kmailt használom, letöltöttem a KDE po fájljait az
svn co svn://anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/l10n-kde4/hu/messages
paranccsal. Azon felül hogy ezernyi félrefordítás van benne, közel 200 fuzzy
üzenet is volt csak a kmail.po fájlban.

Hogy működik (pontosabban NEM működik) ma a KDE honosítása tetszőleges
nyelven?

Ki mit hogyan hol fordít és mi történik ezekkel?

Elvileg mivel jobb (a KDE nyomán tapasztalom hogy semmivel) a Launchpad
használata más módszerektől? (kbabel alias lokalize)

Üdv
--
sAGA