Ubuntu-l10n-hu fordítóhétvége?

Erős Bence ebence88 at gmail.com
2008. Már. 9., V, 13:34:43 GMT

Sziasztok,

mikor lesz a következő fordítóhétvége? Kinek mikor lenne jó? (nekem pl a
jövő hétvége nem igazán)
Kell vinni laptopot vagy irc-n is be lehet szállni?
(csak azért jutott eszembe mert láttam Kelemen Gábor blogjában hogy tervezi
de még sehol semmi konkrétumot nem olvastam ezzel kapcsolatban, úgyhogy
gondoltam feldobom itt a témát:))
Más: már több ismerősöm jelezte hogy csak nehezen vagy egyáltalán nem
találták meg az ubuntu.hu -n "azt a helyet ahol fordítani lehet" és
egyébként én is csak erről az oldalról tudtam eddig:
http://ubuntu.hu/page/forditaskoordinalas
és csak most találtam meg ezt:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/hardy/+lang/hu/+index?start=0&batch=1400
szóval ezzel valamit csinálni kellene szerintem.
Egyébként tegnap a Liferea-ban tegnap fordítgattam ezt-azt, majd kéretik
átnézni.

Üdv: Crystal