Ubuntu-l10n-hu Pár kérdés

Horvath Arpad horvath.arpad at szgti.bmf.hu
2006. Sze. 22., P, 14:27:44 BST

        Kedves Gábor!

 Kelemen Gábor írta (Dátum: 2006. Sep. 21.)
> Ez első ránézésre nem is rossz (a néhány nyilvánvaló hülyeséget meg
> fogjuk az előző fordítóra :P). Ha ezt a szintet tudod hozni, akkor nem
> lesz akadálya a felvételednek.

A hibák visszajelzését szívesen veszem. A gramps .po fájlja nem frissül
a rosettán, úgyhogy inkább amoda küldöm a javításokat.

Hogy ne mindig Phanatic-ot nyúzzam, most tőled kérdezek pár dolgot:
(magyar/angol nyelvű link elég válasznak).

Eddig a synaptic-manual fordítási javaslatoknál úgy mentem a rozettában
oda, hogy a legvégére ugrottam a fordítandóknak és egyet visszaléptem.
Hogyan lehet közvetlenül egy csomagra ugrani?

Ha az edgy alatt szerkesztem, az ugyanaz, mintha a drapper alatt keresném
meg?

Ha bejelentem, hogy a synaptic-manualt elkezdtem fordítani, akkor meg
kell adni, hogy dapper vagy edgy alatt? És akkor valaki majd megnézi?

        Üdvözlettel:
                Árpi

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at szgti.bmf.hu>