Ubuntu-l10n-hu xchat

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2006. Jan. 23., H, 14:12:25 GMT

ORY Mate írta:

>Hello. Az xchat az alap terjesztés része (dapperben az xchat-gnome _helyette_ lesz?), de nem lehet launchpadból fordítani. Nincs is lehetőség arra, h magyar legyen mégis telepítéskor?
>[Használtam xchat-gnome-ot, és én nagyon nem szerettem.]

Breezyhez van xchat-sablon, csak elfelejtettem időben feltölteni, így
nem került bele az alap terjesztésbe, a beígért havi langpack-frissítés
meg seholsincs :(. Viszont a translation projectben (
http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=hu ) rendben
tartom, az újabbak (2.4.5 és afelett) már elvileg teljesen magyarok
(gyakorlatilag csak majdnem, de ez a TP gyengesége). Amit lehet
csinálni, az az, hogy msgfmt-vel előállítod a .mo fájlt és bepakolod a
megfelelő könyvtárba. Dappert nem tudom, hogyan lesz,
ubuntu-translators at -on azt írták, hogy majd februártól lesznek rendesen
feltöltve a dapper sablonjai, addig meg bocs.

üdv

kg