Ubuntu-l10n-hu tagfelvételi kritériumok

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2006. Jan. 31., K, 22:03:53 GMT

üdv

Lenne egy olyan bajom, hogy ahogy újabb és újabb emberek jelentkeznek
tagnak (ma is kaptam egyet) le kellene fektetni néhány alapszabályt a
tagság és rosetta írásjog kiosztásával kapcsolatban. Ami szerintem szempont:
-mivel a rosettában nincs backup, ellenőrizni kell, hogy adott személy
képes-e megfelelő színvonalon (teszem azt, a fordítás-hogyannak
megfelelően, durva típushibáktól mentesen + huspell-po használat előny
:) ) lefordítani az adott sztringeket. A jószándékú kontárokat szeretném
ezzel kizárni, mert egy nevetséges fordítás rosszabb, mint a semmilyen,
legalábbis szerintem
-ugyanezen okból, kellene egy minimálisan lefordítandó mennyiséget
bevezetni (kb 3-400 sztring bőven elég lenne imho), ami a szándékos
vandalizmus ellen is védene - bár nem valószínű, hogy valaki erre
vetemedne, a lehetőség adott - ha dolgozol valamivel jó sokat, akkkor
abba már nem fogsz belesz at r.ni, ugye.
-legalább köszönjön be erre a listára, a kutyafáját neki :). Jópár
embertől kaptam már úgy jelentkezést a rosettán keresztül, hogy ide
annyit se szólt, hogy facipe. Egy becsületes közösség tagjai
kommunikálnak egymással, nem?
egyelőre ennyi jut eszembe (még valami fontos szerintetek?), aztán ha
ezekben megegyezünk, kiírni a csapathonlapra. (Egyúttal ez is a
magyarázat arra, hogy miért nem hagytam jóvá annyi jelentkezést,
elnézést akit érint.)

Mi erről a véleményetek?