Ubuntu-l10n-hu Fordítóhétvége

Kelemen Gábor kelemeng at gnome.hu
2006. Jan. 17., K, 18:05:13 GMT

Sziasztok

Akkor úgy néz ki, hogy 11-12-én lesz a $subj, ezt viszont el kellene
kezdeni reklámozni, azaz hírt küldeni hup-lf.hu-linux.hu környékére, és
létrehozni egy wiki oldalt (ubuntu.hu-n, végülis ezért is van, nem?),
ahol az esemény koordinálását végezzük. Ott leírni ilyeneket, hogy:
- mit fordítunk
(https://launchpad.net/distros/ubuntu/dapper/+source/vlc/+pots/vlc/hu/+translate), - mikor (mondjuk reggel 9-től? vagy az korán van?),
- hogyan osszuk fel a fájlt, - szerintem 50 sztringes darabolás elég,
ezt egy óra alatt kényelmesen meg lehet csinálni, akinek meg ennyi ideje
sincs... szóval ez elégnek tűnik, szerintetek? Aztán lehet egy ilyen
táblázat, az állapot egyértelmű jelzésére, hogy
  ettől   eddig   ki   kész-e?
  1 	  50      kg   igen
 (ez itt speciel igaz is :))
 aztán a bevállalásokat alá, nehogy 2x fordítsuk le ugyanazt.
- navigáció: előző url vége: +translate?offset=NNN, ahol NNN a kezdő
sztring indexe-1, vagyis a táblázatban az eddig oszlop előző eleme.
- felhívni a figyelmet a magázásra, meg hogy mindenki rtfm-ezze végig a
hupwikibe hamarosan felkerülő fordítás-hogyant, (előbb-utóbb csak ideér
az accom :))
- terminológia, vagyis ha valaki lefordítja a demultiplexinget
szétválasztásnak, a multiplexinget meg egyesítésnek, akkor lehetőleg
mindenki azt használja
 - természetesen irc-n is leszünk, #ubuntu.hu-t mindenki izzítsa
 - egyéb :)

vélemények? illetve, ki mit vállal? wikioldal, hírfogalmazás/
körbeküldés?

üdv

kg