Ubuntu-l10n-hu ubuntu fordítóhétvége

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2006. Jan. 7., Szo, 10:24:47 GMT

hello mindenkinek!

inkább egy új szálat indítok ezzel a témával kapcsolatban.

a február 17-18-19. nekem sajnos nem jó, mert prágában leszek. a 25-i
hétvége a linuxfórumos sörözés miatt esne ki. esetleg ezek előtt/után?
bár talán inkább előtte kéne, mert a március eleje már nagyon közel
van a kiadáshoz, és most megváltoztatták a kiadási ütemtervet is
(fejből nem tudom, hogy meddig fogadnak el új fordításokat, annyira
emlékszem, hogy a fordítók munkáját megkönnyítendő, korábban fogják
befagyasztani az új programverziók érkezését, hogy legyen idő a
honosításra). tehát új javaslatom: február 11-12. (szombat-vasárnap)
vagy inkább legyen a az eredeti 17-18. mintájára péntek-szombat?

üdv,
szilveszter