Ubuntu-l10n-hu Hello

Hunor Bajtalan bajtalan.hunor at gmail.com
2006. Ápr. 25., K, 16:55:41 BST

Sziasztok

Keszitettem egy csapatot a Launchpad oldalan melyet az Ubuntu Magyar
Felhasználóknak csináltam, láttam, hogy máshol is van ilyen csapat csak
nekünk magyaroknak nincsen. Arra szeretélek kérni, hogy lépjetek be a
csapatba, mivel ez egy nyílt (open team) így bárki beléphet, és
ösztönözzétek az embereket lépjenek be. Ez egy szempontból jó alkalom
megtudni hányan is használnak Ubuntu Linuxot.

Mivel nektek tudom az emaileteket, mármint a fordítóknak, így kezdem
veletek. Minden téren elfogadok ötletek, saját oldal szerkesztés, ilyesmik.

Ötleteket és véleményt várok, előre is köszi.

Ja és lépjetek be csak egy klikk https://launchpad.net/people/hungarian

U.I. Mar a logot meg is csinaltam
--
Bajtalan Hunor