[Tradutores-Ubuntu] Cambio de shell para a 11.04

Fran Dieguez listas at mabishu.com
Fri Oct 29 19:47:20 BST 2010

Mais do mesmo. Ainda que eu non use reprodutores de musica xa que eu
emprego todo por streaming.

sudo apt-get remove banshee && sudo apt-get install rhythmbox

O peor do Banshee e que empregan Mono. De todas formas este cambio non é
realmente importante xa que todos temos as nosas preferencias.

--
Fran Dieguez
Coordinator of Galician translators team of GNOME and Ubuntu

O Ven, 29-10-2010 ás 19:38 +0200, Antón Méixome escribiu:
> Outra na mesma liña.
>
> http://www.omgubuntu.co.uk/2010/10/banshee-becomes-ubuntu-11-04-default-music-player/
>
> Banshee é un aplicativo de Novel. Recóllese como extra en Gnome. Agora
> pasa a ser predeterminado en Ubuntu. Non é un reprodutor de música
> como Rtythmbox senón multimedia e promociona a Last.fm que é de pago.

Tanto Banshee como Rhythmbox permiten Last.fm e Libre.fm