[Tradutores-Ubuntu] Cambio de shell para a 11.04

Anton Meixome meixome at certima.net
Wed Oct 27 11:11:26 BST 2010

2010/10/27 damufo <damufo at gmail.com>:

> En 2010/10/27 10:16, Fran Dieguez escribiu:

> E isto cando está a piques de saír o Gnome 3.0!!
> Non entendo esta decisión.
> En fin...

Máis que o feito en si, a min o que me preocupa é que esteamos
expostos a decisións estratéxicas nas que non temos peso ningún. Non
falo de usuarios, falo da comunidade de tradutores de Ubuntu (xa sei
que permanece a opción de elixir escritorio para o usuario). Por
exemplo iso chafa iniciativas como o desenvolvemento de manuais de
instalación, ou a solidez dun proceso de migración institucional ou de
difusión social, por exemplo. Compensa?

Poño outro exemplo: Ubuntu cambia OOo.org por Libreoffice sen
preguntar nada, a ninguén, e iso, aínda que nese caso sexa unha
decisión de caixón, ten que ser asumido así, como feito consumado
unilateral. Hai moitas razóns para apoiar ese cambio en Ubuntu... por
que non se informa delas? Por que se actúa polas bravas sen intentar
sequera un convencemento, unha dirección racional? Non me molesta que
Canonical teña a iniciativa pero si me molesta a desconsideración
sobre o traballo voluntario... como se fósemos empregados ou súbditos.

Sinto que así resulta difícil crer que podemos controlar o esforzo
estratéxico da comunidade galega de priorización dun escritorio, o de
Ubuntu, por ser o máis accesible. O único positivo é que se anuncia
(daquela maneira) con bastante tempo de anticipación. Ao mellor hai
que repensar dirección de traballo.

Gustaríame ver as vosas ideas neste sentido.

Antón

Leader of openOffice.org GL
http://gl.openoffice.org