[Tradutores-Ubuntu] Erro na tradución de Brasero

Miguel Bouzada mbouzada at gmail.com
Thu May 13 08:03:26 BST 2010

2010/5/12 Enrique Estévez Fernández <keko.gl at gmail.com>

> [...]
> corresponda co que temos traducido. É un choiazo porque despois haberá
> que volver a modificalo, pero agora queremos que a xente se encontre
> exactamente o mesmo. Para xuño cando saia a nova versión xa estarán
> arranxados todos estes problemas e haberá que volver a modificalo no
> manual, pero así é a vida.
>
> Ao que ía. No Brasero, anexo captura de pantalla hai algunha  incoherencia.
>
> Se vos fixades, nas iconas (barra de ferramentas no panel da
> esquerda), pon Proxecto de audio e Copia de disco.
>
> Cando vades ao menú (barra de menú) Proxecto e Proxecto novo (eu aquí

Cambiados todos os  "proxecto novo" a "novo proxecto" asegureime de que en
todos os casos  (non só de son) se emprega a formula "novo proxecto"
ollo a gnome
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/brasero/+pots/brasero/gl/681/+translate
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/brasero/+pots/brasero/gl/688/+translate
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/brasero/+pots/brasero/gl/712/+translate
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/brasero/+pots/brasero/gl/713/+translate
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/brasero/+pots/brasero/gl/715/+translate
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/brasero/+pots/brasero/gl/757/+translate

> tedes unha serie de proxectos. Se vos
> fixades non coinciden cos da barra de ferramentas que citei antes.
> Proxecto de son e Copiar o disco...
>
> Eu creo que deberían coincidir.

Desde o 3 de marzo está cambiado todo a "son", agás:
https://translations.edge.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/brasero/+pots/brasero/gl/745/+translate
Ollo a gnome