[Tradutores-Ubuntu] Modificación de computer (de feminino a masculino)

Enrique Estévez Fernández keko.gl at gmail.com
Wed May 12 13:15:58 BST 2010

Boas.

Nin idea. Non sabía como por en que paquetes toquei e collín eso que
vedes como referencia. Entra no launchpad e busca o aplicativo e verás
algo de máis información.

Na páxina de launchpad, lévame a esta páxina:
http://cyberelk.net/tim/software/system-config-printer/ como o sitio
oficial do paquete.

Saúdos.