[Tradutores-Ubuntu] Parser

Fran Diéguez listas at mabishu.com
Wed May 5 17:19:41 BST 2010

O Mér, 05-05-2010 ás 14:53 +0200, TuRY LaicaNuru escribiu:
> Boas
>
> Pois comencei a toquetear a ver que tal me se da o de traducir. Empecei cun
> par de cadeas do Liferea, que vexo que non estaba comenzada por ninguen, e
> encontrome cunha dubida.
>
> Parser Error Details
>

> Como estades a traducir "parser"?
>
> Un saudo

Nese caso coido que é "analizador" xa que ese programa o que fai é
*analizar* os RSS descargados para logo incluílos na súa base de datos.

Recorda avisar na rolda cando avises porque este proxecto non pertence a
Ubuntu directamente polo que haberá logo que remitilo ao proxecto
orixinal.

Saúdos

--
Fran Diéguez