[Tradutores-Ubuntu] axuda para subir traducións

alberto lamela albertolamela at gmail.com
Tue May 4 14:23:23 BST 2010

Un saúdo a todos,

Quero pedir axuda sobre cómo subir ficheiros de tradución.

Hai pouco decidinme a traducir no meu pc usando o programa OmegaT. Todo foi
ben, é máis rápido, tes maior produtividade e todo o que ti queiras pero
cando subo os ficheiros, launchpad respóndeme dicindo que hai erros e non se
poden cargar.

Esta é a mensaxe que recibo: Line 19: Could not decode input from UTF-8.If
you use gettext, you can check your file for correct formatting with
the 'msgfmt -c' command. Please fix any errors raised by msgfmt and
upload the file again. If you check the file and you don't find any
error in it, please look for an answer or file a question at

Alguén me pode dicir ónde podo atopar axuda sobre o gettext?

Moitas grazas a todos

Alberto Lamela