[Tradutores-Ubuntu] GUFW

Miguel Bouzada mbouzada at gmail.com
Thu Mar 25 08:37:29 GMT 2010

2010/3/25 Enrique Estévez Fernández <keko.gl at gmail.com>

> Boas.
>
> Eu opto por devasa, xa me vai gustando máis. Tan pronto poida arranxo
> o resto de traducións no launchpad (polo menos para o gufw).
>
> Con respecto ao que puxen do gateway era ao revés, a tradución mala
> era a que puña porta de enlace, xa que no Networkmanager leva
> pasarela. Como digo podo equivocarme, pero nestes casos non debería xa
> que para traducir o Manual de Ubuntu busco onde está esa cadea na
> interface para que coincidan.

Falaba o outro día por IM con alguén que prefire traducir documentación e
decialle eu que para traducir documentación era "obligatorio" ter o
aplicativo aberto, xa que moitas veces os termos/referencias aos menús,
etc... diferian. Eu estou agora traducindo a documentación dun aplicativo do
que traducín eu totalmente o aplicativo e, aínda así, teño que ter o
aplicativo noutra xanela para nos cajala.