[Tradutores-Ubuntu] Tradución ao galego das Release notes

damufo damufo at gmail.com
Thu Apr 22 17:17:26 BST 2010

Boas:

En 2010/04/22 17:42, Román escribiu:

>   Mmm :-/, por iso preguntaba... Igual me trabuco, pero penso que é
> incorrecto, ou polo menos, ambiguo. Non debería ser "ningún núcleo
> recentemente instalado"? Son frases completamente distintas...
>
>   Opinións?
>
>   Román

Efectivamente, penso que tes razón:
Mudeina por esta:
Porén, se selecciona «conservar a versión actualmente instalada», o seu
sistema non quedará configurado para arrancar ningún núcleo apenas
instalado.

Ollo, tamén mudei <instalalo.> por <instalado.>

recién-> 2.(casi en el mismo momento) apenas.
É unha das traducións que trae o tradutor español-galego da rag do ano
2004. Penso que lle acae ben.