[Tradutores-Ubuntu] Erro en Virtualbox

Enrique Estévez Fernández keko.gl at gmail.com
Wed Apr 21 17:45:57 BST 2010

Boas.

Moitas grazas.

En principio xa está seleccionado. Como xa dixen noutro momento estou
pendente de actualizar a tradución a nova versión e xa irá corrixido.

Optei por comprobar en ambos lados. Tamén corrixin outro erro que hai
na mesma cadea. Un de xénero: "o xanela" por "a xanela".

Con respecto ao de marcar por comprobar, teño que ter coidado xa que
no outro ficheiro que forma parte de VirtualBox, existe check e
uncheck, co que ahí si que é marcar e desmarcar. Terei que velo con
calma a ver se non se propaga a tradución do botón a esa caixa de
dialogo.

Un saúdo.