[Tradutores-Ubuntu] [Fwd: Ubuntu Global Jam, 2nd to 4th October 2009]

Felipe Gil Castiñeira felipexil at gmail.com
Fri Sep 18 09:50:29 BST 2009

A descrición do evento está aquí: https://wiki.ubuntu.com/Jams (ou en
español aquí: https://wiki.ubuntu.com/Jams/ES). Consiste basicamente nun
evento para xuntarse durante toda a fin de semana entre o 2 e o 4 de
outubro e traducir, arranxar erros, documentar...

Debo admitir que eu cría que o evento era online, cando realmente o que
se pretende é que sexa presencial. Xustamente esa fin de semana teño
compromisos familiares, pero podo axudar antes a organizalo.

Saúdos.
    Felipe.