[Tradutores-Ubuntu] Problema moral

Marcos García marcosgdf at gmail.com
Sat Sep 5 01:10:08 BST 2009

O que eu creo que a xente pensa é que non pode ter os dous sistemas
operativos á vez e dalle pereza ter que pasar os complicados asistentes de
instalación.

Se por exemplo houbese unha fundación con confianza ou algo/alguén que
estivese disposta a instalar Ubuntu ou Linux no teu PC sen preocuparte ti
por nada... creo que melloraría un pouquiño...

E se a isto engádeslle unha especie de "Marketing" por colexios, empresas,
ambientes de traballo... creo que melloraría un pouquiño máis.

Poderíase chegar un acordo coa Xunta, pero creo que ésta prefire centrarse
en Galinux (non sei se se chama así) en vez de invertir en un sistema con
maior compatibilidade e coñecemento por parte da xente como Ubuntu.

Sen embargo creo que é moi dificil que sexa superado isto en pouco tempo se
o usuario tampouco quere lidiar con problemas...

Saúdos.

PD: velhas??

marcos garcía // marquitox (.net)