[Tradutores-Ubuntu] Remisión de traducións la Lauchpad aos upstream

José Manuel Castroagudín Silva chavescesures at gmail.com
Sun Oct 25 16:07:12 GMT 2009

Espera, ho

antes de poñerte a msgunfmt-ear todos os mo, proba con :

apt-get source language-pack-gl-base

E similares. Dentro do tar.gz , en data/ tes os po orixinais.

É que non sei se ao msgfmt-ear e despois msgunfmt-ear se perden algúns
datos polo camiño (non sei, ao mellor nas cabeceiras, ou algo).

2009/10/25, Fran Dieguez <listas at mabishu.com>:

Saúde,

Chaves - http://chav.es