[Tradutores-Ubuntu] 1200 cadeas

Antón Méixome certima at certima.net
Tue Oct 6 21:27:17 BST 2009

Eu andarei aí polas 300 nos últimos días, sobre todo busco completar e
revisando tamén así ao chou.

Falando do cat (que obviamente é o que teño na cabeza pero hai que ser
realistas...se cadra para a LTS ?) o que máis me chama a atención é
que tanto o cat como o checo a penas se utilizan o Launchpad. Compara:

3640 cambiadas en galego
120 o checo
209 do catalán

Eu tiro dúas conclusións:

a) valen moito máis os nosos 14,6 que os seus 19,8
b) non traballan realmente no Launchpad

Por certo, o ubuntuone-client (60 cadeas) xa está feito. he, he.