[Tradutores-Ubuntu] Boas a todos, presentándome.

Fran Dieguez listas at mabishu.com
Mon Oct 5 16:30:01 BST 2009

Ola Ola Chaves,

pois se queres poñoche tarefas, jejeje, ando louco buscando para
traducir o diálogo de  "Sharing Options" de Karmic. Podes velo no
nautilus facendo clic dereito sobre unha carpeta.

O tema e que non o topo en Karmic asi que se podes buscar por ahí xa
sabes...

Saúdos e grazas polo ofrecemento!

José Manuel Castroagudín Silva escribiu:

- --
Fran Diéguez
http://www.mabishu.com         -     listas at mabishu.com
GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8