[Tradutores-Ubuntu] Presentación

Felipe Gil Castiñeira felipexil at gmail.com
Tue Jul 28 09:55:16 BST 2009

Jon Amil wrote:
> Ola! Preséntome a todos vós. O meu nome é Jon Amil, usuario de Linux desde
> hai tempo. Des que descubrín o LaunchPad teño feito bastantes traducións, e
> creo que me vexo capacitado para pertencer ao grupo Ubuntu Galician
> Translators.
>
> Saúdos!

Ola Jon,

Estaremos encantados de incluirte no grupo de tradutores de Ubuntu ao
galego, pero antes debes mellorar as traducións. Para iso podes usar a
"guía de estilo" de Trasno [1] e o "manual de localización" de Mancomún
[2], especialmente no uso de maiúsculas, a revisión da corrección das
traducións ou o estilo en xeral.

Espero que podamos contar contigo axiña!

Un saúdo.
    Felipe.

[1] http://www.trasno.net/trasno:estilo
[2]