[Tradutores-Ubuntu] Comezar a traducir

penedo at mail.com penedo at mail.com
Tue Dec 22 00:00:53 GMT 2009

Ola rapaces!
Nestas semanas desde a miña última mensaxe non lle puiden dedicar moito tempo, polo que o único que fixen foi botarlle un ollo aos arquivos das listas de distribución. A verdade é que é moi interesante para alguén que empeza!
O caso é que estes días de Nadal seguramente lle poderei dedicar algo máis de tempo e gustaríame comezar a traducir. Xa estiven navegando polo Launchpad para ver como se utiliza e non o vexo complicado. Por onde debería comezar? De momento non teño preferencias, así que admito propostas e peticións...

Grazas e boas festas a todos!

Pablo.