[Tradutores-Ubuntu] Liberación de AraOS v1.0 (era Re: Ubuntu en galego)

Felipe Gil Castiñeira xil at uvigo.es
Sun Nov 23 22:55:39 GMT 2008

Ola a todos!,

A raíz deste correo por fin puxen as pilas e deille para adiante ao
asunto do LoCo Team.  Para recapitular: a idea sería ter toda a
infraestrutura para proporcionarlle soporte por parte da comunidade ao
Ubuntu en galego (incluiríamos aquí tamén o soporte comunitario para o
AraOS).  Desde o meu punto de vista o equipo de tradución pasaría tamén
a formar parte desta meta-estrutura.

A pesar de que tal vez sexa moi axiña, solicitei que nos aprobasen como
"LoCo Team" oficial [1]. Hai que cumprir certos requisitos para que nos
acepten como tal:

    * Encher unha solicitude [2]
    * Ter unha páxina web ou un wiki [3]
    * Ter unha lista de correo [4] (soliciteina, pero seguramente
      tardarán uns días)
    * Ter un foro [5] (tamén está solicitado [6], pero sen aprobar)
    * Ter unha canle IRC [7]

Agradeceríavos que lle botásedes un ollo ás distintas wikis e que as
mellorásedes na medida do posible. Por suposto, calquera
idea/comentario/axuda será benvida!!

Un saúdo.
    Felipe.

[1] https://wiki.ubuntu.com/LoCoCouncilAgenda