[Tradutores-Ubuntu] ubuntu en galego

suso.baleato at xunta.es suso.baleato at xunta.es
Thu May 29 20:10:31 BST 2008

Deixei iste fío colgando...

suso.baleato at xunta.es escrebeu:
> Felipe Gil Castiñeira escrebeu:

> Pois como vexades. Plantexarei isto que comentas hoxe mesmo pola tarde
> na reunión de coordenación do CRS (Mancomún) e xa miramos de definir o
> mellor xeito de facelo.

Plantexei o tema tal como quedei, pero esquecín comentarvos que
consideramos conveniente tratar iste asunto no evento g11n:

http://wiki.mancomun.org/index.php/G11n

Pero ao final non cadrou de tratar isto de forma concreta. Dende logo
entendo que non debería haber problema en pasarvos as traducións e que
as subades vós mesmos, sobre todo por que sempre vai ser máis rápido
así.

> Eu creo que sería unha idea estupenda, pero non quero dizer nada sen saber
> a opinión do resto da xente do CRS. Plantexo isto pola tarde na reunión
> de coordenación e xa vos comento.

Tampouco vos comuniquei as conclusións: básicamente, que a idea parece
boa e que habería que ir para adiante; pero que a xulgar pola
documentación, semella que detrás diso hai un traballo de bastante
envergadura. Entón pola nosa parte estaríamos dispostos, pero teríamos
que agardar a que se incorpore a persona que traballará como lingüísta
en mancomún xa que nistes momentos, en especial a raíz do tema mozilla,
estamos bastante cargados de traballo. Se vos parece ben, en canto se
incorpore o/a lingüísta xa o poñemos ao tanto para que comeze a dar os
pasos necesários, ou ben para que se incorpore á iniciativa de quen a
tome.

Saúdos,