[Tradutores-Ubuntu] ubuntu en galego

suso.baleato at xunta.es suso.baleato at xunta.es
Sat Apr 26 22:20:06 BST 2008

Boas,

Por sintetizar un pouco o que fomos falando nesta posta en común inicial,
correxídeme se me equivoco:

- A idea é que mancomún traballe *non* nunha nova distro, senón nun
  metapaquete de configuración (logos, iconas, splash, colorinchos
  varios, unha selección de aplicacións preconfiguradas para o galego
  que fornezan as funcionalidades dun escritório ofimático multimedia,
  e os pacotes adicionais precisos para iso). Alomenos inicialmente, o
  metapaquete no que traballaríamos dende mancomún sería para Ubuntu,
  pero calquera esforzo que haxa para portalo a outras distros
  apoiaríamolo.

- Como a idea é conseguir ter un escritório íntegramente en galego, en
  troques de traducir á nosa bola sen máis, introduciríamos os
  resultados das nosas traducións a través do launchpad. Eiquí xa non
  sei como funcionaría a cousa, se teríamos que facelo nós directamente ou
  darvos a vós os .po... eso xa ides dicindo. O ideal sería que a meio
  longo prazo, o metapaquete se reducira á selección de aplicacións e á
  súa configuración, xa que idealmente non faría falta traducir nada a
  maiores do que se meta polo launchpad.

- O metapaquete poñeríamolo no repositorio apt de mancomún, e por
  suposto nos repositorios que o queiran disponibilizar.

- Traballar na idea dun metapaquete en troques de facelo na idea dunha
  distro ten varias vantaxes: pode servir como base para outras
  customizacións, pode incluírse nos liveCD instalábeis fácilmente, pode
  ser portado para outras distros...

Se non se me escapa nada e todos o temos claro, entón poderíamos dar o
seguinte paso que propuxestes, que sería contactar con Mark Shuttleworth
para mirar a posibilidade de estabelecer algún tipo de convenio,
sinatura ou o que conveña.

En todo caso, con ou sen convenio con Canonical, penso que temos o máis
importante feito, que é estarmos dacordo en que coordenarnos pode ser
positivo para todos/as.

Penso que daiquí só poden saír cousas boas; a verdade é que estou moi
contento con todo isto.

Saúdos,

damufo escrebeu:
> Respondo abaixo

>  > damufo escrebeu:
>  >> Unha opinión mais.
>  >> En primeiro lugar pareceme moi interesante o de facer un paquete/es no
>  >> canto dunha distribución especifica.
>  >> Penso que a idea de facer o paquete para ubuntu é tamén unha gran
>  >> elección aínda que penso que tamén sería bo que se contemplase a
>  >> posibilidade de que houbesen versións dese paquete para outras
>  >> distribucións (debian, suse...) se houbese demanda claro.
>  >> Saúdos
>
> suso.baleato at xunta.es escribiu:
> [...]

Xesús Manuel Benítez Baleato                Coordenador de mancomun.org
Consellaría de Innovación e Industria                  Xunta de Galicia
Praza de Europa, nº 15 - A, 6ºC 15707   Santiago de Compostela (Galiza)
(0034) 638035310 Ext: 343820/ Fax: 881999113  <suso.baleato @ xunta.es>