[Tradutores-Ubuntu] Glosario en Mancomún

Felipe Gil Castiñeira felipexil at gmail.com
Thu May 10 10:34:32 BST 2007

Nesta lista,  a maioría das traducións deberían ser as das modificacións
que fan en Ubuntu de programas que xa están medio/completamente
traducidos, polo que deberíamos seguir o glosario do tradutor orixinal
(para non romper a unidade da aplicación), pero no caso das aplicacións
concretas de Ubuntu que se traducen enteiras, ou os que traduzamos algún
programa por outro lado:

    ¿Que glosario deberíamos seguir?

Non teño unha opinión formada, gustaríame saber que opinades.

Un saúdo.
    Felipe.

P.S.: Se non nos gusta totalmente o de Mancomún, sempre o poderíamos
copiar e modificar ao noso gusto (supoño que non haberá ningún problema
de tipo legal).