[Tradutores-Ubuntu] Oficialidade/non oficialidade

Antón vegarede at yahoo.es
Thu Mar 1 16:22:36 GMT 2007

Estimado Marcos,

	Eu coñezo a xente que usa o AGAL, e oes... unha cousa é que non sexa
maioritaria, outra é que eu respecto aos que o falan, e mesmo falo algo,
aínda que non sei moito (gostaría de poder falar con cada quen coa súa
variante, pero en fin). Por certo, do AGAL e do portugués, como ves,
gosto da expresión "gostar de + inf/substantivo", posto que é moi cómoda
(ao meu ver) e dunha boa economía lingüística.

Unha aperta,

Antón