[Tradutores-Ubuntu] Preséntome

Marcos García marcosgdf at gmail.com
Wed Oct 4 19:00:02 BST 2006

> *>* (Burgos) pero miña nai é de aki, de Galicia.
> *>* Son un neno de 14 años :P de A Coruña, encántame a informática e o
> *>* sóftware libre, e agora estou aprendendo o lenguaxe C. Espero que miña
> *>* axuda sexa útil e que poidamos dispoñer do linux traducido ó Galego e
> *>* que tamén teñamos o dominio .gal. Se queredes falar conmigo, meu msn é:
> *>* irc.ubuntuzone.org porto 6668 co nick Marquitox
> *>*
> *
> Ola Marcos,
>
> Encántame que xente tan nova coma ti se interese polo software libre, a
> [...]
Tes razón Felipe, pero de cando en vez intento traducir algo e como o meu
galego non é moi avanzado.... cando teño dudas intento buscar a palabra
(grazas polo enlace da VOLGA aínda que non é moi completo) e se non clicko
no botón ese que dis, pero algunhas veces esquézeme (non sei se o dixe ben)
O inglés dominoo ben, pero do Español ó Galego pois non moito

Despois de todo, apoyo a campaña .gal . Espero que vos tamén

Eu vou intentar traducir algo, pero unha pregunta. ¿Que distribucion hai que
traducir?

Saludos, MARCOS
--
Gana dinero gratis por recibir publicidad!!!!
Comprobado -> Funciona!!!!!!