Petició d'alta com a traductor i revisor

Robert Antoni Buj i Gelonch robert.buj at gmail.com
Sat Mar 25 11:04:50 UTC 2017

Bones,

Sol·licito que em doneu d'alta com a traductor i revisor per a les
traduccions al català al grup de traductors al català d'Ubuntu.

Sòc membre de Softcatalà, actualment sóc el coordinador de les traduccions
al català del Projecte Fedora i Freedesktop. He participat en la traducció
i en la revisió de les traduccions dels entorns d'escriptori MATE, XFCE,
LXQt i Sugar, així com als projectes SMPlayer, audacious, audacity, exaile,
Kodi, Calibre, Scribus, geany, KiCAD, LibreCAD, compiz-reloaded, GNOME,
entre d'altres.

El meu perfil a Softcatalà està disponible a
https://www.softcatala.org/membres/rbuj/

Salutacions,
Robert

--